Hoe dien ik een klacht in?

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via ons supportformulier in te dienen. Kies "suggesties en klachten" bij  "onderwerp" en vul alle verplichte velden in. Nadat u op verzenden heeft geklikt, ontvangt u per e-mail een ontvangstbevestiging dat wij uw klacht hebben ontvangen, daarin wordt ook uw ticketnummer vermeld. 
 
Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
 
Wij streven er naar om klachten binnen 14 dagen af te handelen. Mocht dit niet lukken dan stellen wij u op de hoogte van de vertragingsduur.
 
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Voordeelkraam bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Terug

* Alle prijzen inclusief BTW